יום רביעי, 18 בספטמבר 2013

רגעים - שלוש טכניקות, דף אחד

מכירות את זה שיש לכן דף מדוגם שאתן מתבאסות להשתמש בו כי הדוגמה עליו כ"כ יפה ואתן לא רוצות לאבד אותה? זה קורה לי הרבה ובמיוחד עם הנייר של Susan K. Weckesser שיש עליו בתחתית פרחים כאלה יפים שממש לא רציתי שיוסתרו. אז חשבתי על רעיון...
 
 
הרעיון הוא לגזור החוצה את הפרחים כמה שיותר מדויק כך שבעצם נוצרים חורים בדף ולכסות אותם כך שלא ייראו. כך מרוויחים גם עיצוב יפה וגם את הפרחים, אותם מוסיפים אח"כ לעיצוב. אם תרצו לראות איך עשיתי את זה תוכלו לצפות בוידאו.
 

 
הטכניקה השניה שהשתמשתי היא כיסוי החורים עי" תחבושת.  ראשית צבעתי את התחבושת (כזו שקונים בבית מרקחת) בספריי צבע בגוונים שונים וייבשתי באקדח חום. לאחר מכן הדבקתי אותה על תחתית הדף תוך שהיא מסתירה את החורים וכך גם יצרתי את מראה ה"דשא" התלת מימדי לדף שלי וגם הסתרתי את החורים.

 
 
טכניקה שלישית שהשתמשתי בדף הזה היא באמבוסינג של קישוטי העץ. הטכניקה נקראת אמבוסינג כפול. הרעיון הוא בעצם לכסות את הקישוט חלקית בלבד באבקת אמבוסינג ולחמם באקדח החימום. לאחר מכן להעמיס שוב דיו על הקישוט, על האמבוסינג שכבר יש והחלקים שאינם מכוסים בו ולפזר אבקת אמבוסינג בצבע אחר. כך מתקבל אפקט של צבע כפול על הקישוט. איך השתמשתי בשתי הטכניקות תוכלו לראות בפירוט בוידאו.
 
צרו בכייף!
עינת

תגובה 1: