יום שלישי, 15 באוקטובר 2013

יש לנו זוכה!

תודה לכול מי שהשתתפה בבלוג קנדי ו"רצה לספר לחבר'ה" על הבלוג החדש!
 
יש לנו זוכה בהגרלה....
 
ברכות ל...
 
מיכליקה
 
שילחי לי את כתובתך.
 
 
ובמעבר חד..או לא...לדף שרציתי לחלוק אתכם.
בד"כ אני לא מתחברת לעיצוב דיגיטלי, אבל לפעמים זה קורה ואני נהנית לשבת על המחשב ולעצב לי דף.
לא ממש ברור למה...כי אני לא מדפיסה אותו או משהו כזה.
 
 
אני לא יודעת אם אתן יודעות אבל לפעמים אני מפרסמת בבלוג שלי באנגלית קישוטים וחותמות דיגיטליות חינמיות פרי יצירתי. לא חייבים להשתמש בהן רק לדפים דיגיטליים אפשר גם להדפיס ולגזור.
את הדף הזה יצרתי כדי לתת במה לחותמת הדלעת שציירתי.
חוץ מהדלעות יש בדף בעיקר קישוטים ואלמנטים חינמיים שליקטתי ברשת.
 
מי שרוצה ליצור לעצמה קישוטים דיגיטלים לבד יכולה לעשות זאת די בקלות.
מציירים על נייר לבן את מה שרוצים וסורקים למחשב. אח"כ עובדים על הציור בתוכנה גרפית: מיישרים ומחדדים קווים, מוסיפים צבע והצללות, מגדילים או מקטינים.
 
עצבו בכייף!
עינת
 
 
 

4 תגובות:

  1. עינת - איזה כיף! תודה רבה.. שולחת לך במסר את הפרטים שלי..
    באיזו תוכנה גרפית את עובדת בדר"כ?

    השבמחק
  2. או שאין איך..
    מיכל מאירי, מושב ארבל, ד.נ גליל תחתון 15282
    שוב המון תודה!

    השבמחק
  3. הי עינת.. לא יודעת אם קיבלת את הפרטים שלי - משערת שאת עסוקה (וזה טוב..) אז לא עונה -או שיש איזו בעיה.. עדכני אותי בבקשה. מיכל.

    השבמחק
  4. הי עינת , בסוף השבוע הגיעה החבילה ועכשיו אני מתפנה לומר.. תודה! איזה כיף! תמשיכי ליצור ולשתף בהנאה..

    השבמחק